keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Frenchy


Mitenkään ottamatta kantaa viime pävien tapahtumiin, päätin tehdä ranskakynnet kun löysin laattalaatikostani Born Pretty Storen Ranska-aiheisen laatan BP-36. Valkoista väriä ei lakkauksesta nyt löydy, mutta punaisen päälle päätyi sininen leimaus.  


I'm not going to say anything about the events that have been going on in the last few days, but I had to do France-themed nails when I found this Born Pretty Store BP-36 plate from my plate box. I didn't include white to my manicure, but on top of the red base is blue stamping.


Lakkauksessa käytin Colors by Llarowen maailman kauneinta Pirates of Penzancea ja Konadin tummansinistä leimauslakkaa ja laatta on tuo Born Pretty Storen BP-36.

I used the most beautiful polish ever, Colors by Llarowe Pirates of Penzance and Konad dark blue for stamping. Plate is that Born Pretty Store BP-36.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti